söndag 16 november 2014

En vilodag till.

Sen så borde jag vara typ frisk. Då jag mår betydligt bättre idag än vad jag gjorde igår. Men inte bra än men bättre än igår har inte ont i halsen på samma sätt som igår så det är helt underbart. Så nu blir det en dag utan att göra något sen är jag frisk hoppas jag. Då kan man börja små träna på måndag/tisdag igen så livet blir som vanligt.

 Naturligtvis ta jag det lugnt i början så man inte överanstränger kroppen och man blir sjuk igen. Utan ökar lite allt eftersom men börjar med gå bandet och sen när det känns lätt då kan man börja med vikter och lite pass. :) Längtar i hela kroppen till att få börja träna igen. Köra bål pass på söndagar och onsdagar Samt ben måndag och torsdag överkropp tisdag och fredag köra balansbollen varje dag komma tillbaka till dessa kickar av endorfin.

Märks det att jag saknar min träning?? För det gör jag, Det vara lite av min egentid där jag inte kunde tänka på något annat än just min träning och mitt pass och min repetitioner mina framsteg. Dom 1-3 timmar per dag som verkligen vara mina timmar inte bry sig i kunder med problem eller antal följare på instagram och så vidare utan bara min tid. Det är det bästa med träningen det går inte att tänka på så mycket annat än just den. Det är ju inte bara att stå och dra i stångar och lufta vikter. Det handlar om att lufta rätt och det finns ju olika sätt som ger samma muskel träning men olika utseende på muskeln. Så just det att få in rätt övning och rätt sätt är inte så lätt som det ser ut. Där av finns det inte något annat att tänka på än just göra rätt.

Ska göra en grej idag förutom att vila och det blir att gå ut till en butik och handla lite smör och julmust light för jag är torsk på julmusten fan helt sjukt att man kan vara sugen på den hela tiden. Tur den bara finns under en kortare tid på året. Sen kanske om jag är lite piggare så göra ett testa bak på lussekatter lite pannacotta (pepparkakssmak) Men vi får se för nu är det snart advent och det ska vara klart tills då så man inte står där och inte har något förberett om jag inte orkar göra det idag så blir det i morgon. Men då tänkte jag att vi skulle få klart här hemma för då är My ledig också så vi kan börja små jul/advets pynta inför advent så man får julstämningen :)






Men först nu så blir det att vila till lite film (how to train a dragin 2) Sen lite andra filmer och sen blir det att gå och handla. Sen får vi se hur kaxig man är efter det. Vill ju inte bara för man mår lite bättre ösa på och sen må crap i morgon igen.

Men vi hörs senare!

Puss och kram!

Thess










2 kommentarer:

  1. Du är så oerhört målmedveten och stark. En verklig inspiration för många.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Du Lena! :) Vad glad jag blir! Tack igen!

      Thess

      Radera