torsdag 2 oktober 2014

Vilken dag.

Från morgon till kväll. Stress städa lite på morgonen då vi måste ta lite kort på lägenheten vi bor i så dom som vi hyr av ska hyra ut till någon annan.


Fick ett underbart meddelande på Facebook idag på morgonen. De gjorde mig ännu mer peppad och taggad att jobba med mitt sidoprojekt. Tack Jonas Colting för dom orden!


Klart jag berättar min historia. Känner mig nästan lite tjatig ibland men jag hoppas jag berör och motiverar samt inspirerar till ett liv utan kolhydrater. Eller ja lite kolhydrater och mycket fett. 

Varm i hjärtat vart jag av lycka att en sådan stor profil har lagt märke till mig. 

Nu ska jag hem och fixa till lite mat. Thaigryta med nudlar ( Thai såsen köpta via Min PT Christian som säljer åt MMSports där även nudlarna finns.) 

Vi hörs om en stund igen. Då med ett litet längre inlägg. 

Hörs senare! 

Puss och kram! 
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar