onsdag 1 oktober 2014

Ikväll är de fest med Sony.

Så nu är de dags att fixa till sig lite. Sen in mot stan och hänga lite med Sony och kollegor.

När jag gick på tunnelbanan förut så hände något kul. En man sträcker fram handen och säger grattis och sen -Jag läste precis om dig i tidningen. Hur kul är inte detta då att man kan röra vid människor som man inte vet man rör vid. Vart så himla glad de betyder ju att jag nått fram (med hjälp av Bo Zackrisson) med mitt budskap. Att allt går att göra om man har viljan. Naturligtvis har även jag gjort min snedsteg. Ingen är ju perfekt. Men finns vilja så finna de hopp. Blev så glad när jag fick den kommentaren.


Läs den! 


Vill igen framhäva min naprapat Jon. Han jobbar som personlig tränare och naprapat på World Class gymmet i Nybroplan. Har du problem med din rygg eller liknade så RING JON! 076-3492 336 Lovar att Du kommer inte bli besviken. Han har hittat varenda lite kroppsdel som gör ont när man tar på den. sen vart man sådär skönt avslappnad efteråt. Helt underbart alltså. Tackar återigen för idag Jon och hoppas på en tid snart igen. De lär behövas. 

Nu ska vi åka till Sony eventet och mingla rundor. Sen när jag kommer hem så kommer de bilder från det , det lovar jag. Vi hör senare! 
Puss och kram på er! 

Thess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar