onsdag 1 oktober 2014

Äntligen kväll.

Snart sova upp tidigt och iväg till en kiropraktor. Fixa till ryggen med hopp om att den blir bra snart. Så man kan börja på riktigt med vikter på gymmet. Nu är de mycket stretch och andra tekniska övningar och det är bara att öva och öva och öva. Tillslut så sitter ju övningen och man kan ta de en nivå högre.

Ska träffa upp kiropraktor kl 9 sen tänkte jag sätta mig utanför MMSPORTS ( de går så mycket fina killar där utanför mmsports  på Sveavägen i Stockholm )  och ta en fika samt blogga och försöka styra de sista på min hemsida. Så man kan börja använda den. Den skulle vara klar för ett tag sen men bättre sent än aldrig.

Som dom flesta vet så är jag på omslaget på Lchf magasinet vilket är helt galet kul och har fått så mycket bra feedback och vill nu tacka er alla för detta! Ni anar inte hur mycket de värmer. Går med ett ständigt litet lyckorus i kroppen. Lite overkligt bara att man är på första sidan. Att jag skulle få förgylla en tidnings förstasida. De är ju lite coolt bara de. Sen alla länkningar från både MartinaAndreas "kostdoktorn" och naturligtvis alla privatpersoner som delar dessa inlägg. TACK TACK TACK!


Fick ett jättekul mail idag från en kille som ska skapa en e-bok om träning och livsstilsförändringar, han ville ha med mig i denna bok. Som inspiration och motivation till andra när de går trögt och livet är jobbigt. Detta ska bli hur kul som helst. Blir så glad när man får såna här erbjudande. Detta ska bli hur kul som helst. självklart kommer jag länka sönder till e.boken när den släpps. 


Nej kära vänner och bekanta nu ska jag försöka sova då jag ska upp och hoppa vid halv sju i morgon. 

Så vi hörs i morgon igen! 

Puss och kram på er! 

Thess











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar