tisdag 30 september 2014

Stressmorgon.

Då jag helt glömt bort att vi hade morgonmöte med Sony idag. Stressar som en dåre till samma hotell och samma plats. Men där är inte Sony? Inget svar från någon heller. Så jag avvaktar tills jag får ett svar av någon. De finns en lokal som de står Telia på som skulle kunna vara rätt då de är samma som vi var på förra gången. Men Telia är ju inte vi. Så jag väntar väl. Har ju gått den utbildningen redan. Men hade ju varit kul att vara med. Tänk om de är fel hotell? Har jag missat en utbildning? Hänger inte med alls.


Ska ringa kiropraktorn idag, hoppas på en tid snabbt så man kan sätta öppna min låsning i ryggen. Vill ju kunna göra alla övningar utan att hållningen skiter sig. Gick igenom lite med My igår när jag kom hem. Alltså shit vad jag har lärt mig saker. Helt galet vad duktig han är min PT Christian är alltså. Teknik ska nötas som aldrig förr tills nästa gång omen månad. Med hopp om massa framsteg då. Samt att ryggen fungerar som den ska.



Ska stretcha när jag kommer hem idag och imorgon efter jobbet blir de att dra till gymmet en sväng innan Sony har afterwork med oss. Mycket Sony nu känner jag, men de kan ju vara så att dom släpper två nya telefoner idag.




Kan erkänna att igår när jag väl kom till Stockholm så var jag ju bara tvungen att köpa mitt exemplar av LCHF-Magasinet Det var hur coolt som helst att hålla i de och se den blandalla tidningar i tidningsstället på Pressbyrån i centralen. 


Så nu är de bara att gå och handla erat egna exemplar. Vem vill inte läsa om mig?? ( Skämt naturligtvis klart de finns människor som inte vill läsa. ) 

Men coolt är de vill jag lova. Känns lite konstigt. Men ändå häftigt. 

Är helt upprymd av glädje och energi efter helgen så mycket kul som hänt och lite psykisk träning vilket inte är lätt. Men jag tar ett steg i taget och en dag i taget så kommer detta förhoppningsvis gå bra. Min terapi min blogg mitt liv mina känslor. Vilket jag hoppas jag kan inspirera någon med, De är omöjligt att de bara är jag som känner som jag gör. 

Nu borde snart utbildningen vara slut och de är dags för morgon möte på nya butiken. Så dags att tagga till ordentligt bara att kör. 


Vi hörs senare! 

Kram kram 
Thess





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar