söndag 31 augusti 2014

Nu är han i Stockholm.

Min Pt som ska vara med imorgon på fotograferingen. Nervös, ja lite. Men de ska bli jättekul. Mer om de i morgondagens inlägg och bilder naturligtvis.

Idag har vi varit turister och härjat runt i Stockholm  här är bilderna!




























Tekniska museet ur mina ögon. Sen åkte vi till Kaknästornet.










 Nej dessa bakverk är inte lchfkost!! Men snygga att ta kort på.








 Pappa tar selfies hur underbart som helst.





Alltså Stockholm är så vackert, blir helt mållös finner inga ord på hur fint de är i Stockholm så underbart vatten överallt och grön och fint. Underbart helt enkelt!

Mätt och belåten efter testa Nuggets så gott och enkelt och gott och enkelt men jag sa gott va?? Hur super gott som helst.
Dela kycklingen i lagom bitar, Vispa snabbt upp ägg med en gaffel, mal sönder fläsksvålar i mixern, eller liknande. En djup stekpanna eller gryta med raps olja hade jag, (funkar med kokosolja utan smak också) vänd kycklingen i äggsmeten, doppa i fläsksvälsmixen och sen fritera, cirka 5 -7 minuter( Gyllenbruna) Skär igenom om du är osäker på om dom är klara. Simsalam och de är klart dippa i beasås eller majonäs.

Nu blir de att komma på vad jag ska ha på mig i morgon? Men tror ändå att de blir mina jeans och någon t-tröja och min svarta hoody. Trivs i detta och kan kanske känna mig bekväm i. Då blir de nog enklare att slappna av och bilderna kanske kommer bli naturliga, och inte stela som jag känner att dom flesta bilder som jag råkar hamna på blir. Gillar verkligen inte kameror alls, älskar att ta kort men inte vara med på dom. De sitter i sen innan de där och lär nog sitta i ett tag till. Men för varje gång så blir de enklare. Lite pirrigt är de allt. :) Men de ska bli kul. Upp tidigt imorgon då jag ska hinna lämna av turisterna på stan innan jag åker till fotograferingen och missa morgon trafiken, haha mm de kommer ju inte att ske, de vet vi alla!

Kolla in på Kostdoktorns youtube sida, jag ligger på andra plats i mest sedda klippen. Hur kul är inte de då! :) Över 6000 visningar, Tack alla ni som tittat, vill ni se hela så bli medlem på Kostdoktorn Helt gratis och kolla hela på 15 minuter.


Nu ska jag vänta på att min käre PT ska höra av sig och vi ska åka och säga hej och kanske synka morgondagen lite.

Vi hörs i morgon gott folk!

Kram kram
Thess












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar