lördag 30 augusti 2014

Lite bilder från dagen.






























Trevligt har de varit, trots att dom äter kolhydrater. Men jag slipper ju iallafall. För mig vart de en sallad och sen kaffe med vatten. Jag är nöjd och de var besöket också.

Museum dagen imorgon, Wasa och Abba är väl dom som är prio på listan todo. Sen blir de väl att köra rundor med dom så dom får se Stockholm från den bästa sidan. Hela Stockholm alltså.

Måste färga håret i morgon eller ikväll kanske när My kommer tillbaka efter solningen. Så är de gjort till fotograferingen på måndag. känner att de blir lite rosa tema på mig nu, inte kläder så mycket men håret, man måste "sticka" ut lite. Synas i mängden. Eftersom jag nu är rosa i håret på filmen (TITTA TITTA TITTA)
Hela intervjun ligger på denna länk Medlemslänk att bli medlem koster inget första månaden, så in på titta vet ja.

Är lite nervös inför måndagen och fotograferingen är ju inte van med sånt här, gillar inte att bli fotad, hade väldigt svårt igår när han tog massa kort under intervjun och efter, kändes dumt på något vis. Fick inte se hur dom vart heller. Men hoppas på de bästa naturligtvis.

Nu ska vi färga mitt hår sen ska jag duscha sen sova då vi ska upp tidigt i morgon och gå på museum hela dagen.

Vi hörs i morgon!
Nattinatt
Kram kram
Thess
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar