tisdag 12 augusti 2014

Kvällsmys!

Med dom bästa, Monica Monica Sofie Jens och barnen. Hur mysigt som helst, skvaller och bara allmänna diskussioner om världsproblem. Eller ja, alla våra problem vilket är världsproblem.

Imorgon bli r de morgonpromenad som vanligt, och kanske försöka hitta på något på dagen, för torsdag då ska här tränas om allt går som de ska för min käre PT och hans bygge. *håller alla tummar jag har att han blir klar i morgon* Här märkt att han är lite stressad över detta projekt han håller på med, men jag har fått lite smygbilder, och de kommer bli hur bra som helst när han är klar! Han är grym den där Christian www.christianhavi.se

Är sjukt nervös med ändå med en sjukt förväntansfull spänning i kroppen, nervös för jag faktiskt inte har en aning om hur man gör? (som tur är kan ju han) tänk om jag inte är naturbegåvad till att bli en fit tjej? Ja de är många tankar som rör sig i huvudet ska ni veta. Men mest glädje, att någon vill ta sig ann mig, att någon vågar satsa på mig och verkligen tror på mig, sen äter samma kost som jag gör. Tack Christian!

Nu ska vi kolla på film och sova.

Vi får höras i morgon som är sista dagen för tävlingen på instagram kontot @lchfkostfunkar där man kan vinna armband gjorda av mig!

Vi hörs i morgon!!

Nattinatt
Thess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar