torsdag 28 augusti 2014

Nattinatt världen!

Har mycket på schemat i morgon, eller ja mycket och mycket. Lite små kul grejer, ska komma en tidning och intervjua mig(berättar mer om de när de är aktuellt). Ska bli trevligt, sen kommer mina föräldrar och deras vänner upp hit och ska stanna några dagar. så nu blir de att leka turist igen, hur kul som helst! Ska även hinna plocka i ordning klart innan jobbet då jag inte orka mer nu, lite lat och trött. Men dammsugaren sak dra ett vara med innan jag åker till jobbet i morgon. sen får vi se hur de blir med sängplatser. Vi märker hur det går!

Hade finbesök i min butik idag, en underbar kille vid namn Jesper Fröidh 

Om du visste hur underbar du är! 
Tack för energin du sprider! 

Har nu frågat runt lite bland mina vänner och bekanta. Frågan har varit -Om du pratar om mig, vilken är den första bilden som kommer upp, hur jag såg ut förut eller hur jag ser ut nu? 
Svaret hos alla har varit desamma som jag ser ut nu. Intressant de där, för jag har ju inte ens hunnit att får bort hur jag såg ut innan. Det är ganska intressant ändå. För omgivningen har bytt utseende på mig men inte jag, ( ja Christian Havi jag försöker kolla i speglar så ofta jag hinner. Jag lovar!) Sen undrar jag lite hur lång tid de kommer ta innan jag har bytt bild på mig själv. 

Måste helt enkelt börjar kolla mer i speglarna och där man kan se sig själv. Lite som nu på måndag då de är fotografering, jag gillar verkligen inte att bli fotad, älskar att ta kort men inte vara med på dom. Men även där är de bara att kämpa vidare. De är ju lite som att lära känna en ny person men ändå inte riktigt fast lite ändå. Men jag ska klara de, jag ska inte behöva ogilla att bli fotad eller kolla in i spegeln utan bara slappna av och se de som är där, och med tiden se förvandlingen, jag missa ju den jag gjort hittills , men denna vill jag inte missa!


Gick in på fasta idag vid 12:30 så ingen mat innan dess imorgon, men då blir de en jätte snabbis att stoppa in energi, för under lunchen är de ju intervju som gäller. 

Nu är de sova som gäller! utvilad om glad i morgon! 

Hörs imorgon! 
Thess













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar