onsdag 9 juli 2014

Vakna sådär oskönt tjock i halsen!

Har inte ont ont, men sådär lite ont så man inte riktigt vet om man har ont eller påväg att få ont! Så jag vänta ut de, men de blev vraken sämre eller bättre. Så de vart en vilodag idag. Inte värt att om man blir ännu värre, du vilar jag heller upp mig en dag för att slippa bli sjuk i flera dagar!
Har lärt mig de att de är ingen idé att ta ut kroppen bara för att! Men hoppas att jag är på topp imorgon igen!!

Nu ska här packas inför dagens utflykt filtar kläder till kvällen om de skulle bli lite kallt, inte för jag tror de men man vet aldrig. Smörja in mig så man blir brun. Har tejpat ärret så de är fixat. Dubbeltejpad då är de okej att sola har kollat runt, tydligen redan efter 6-7 veckor, men de var de ju ingen som sa till mig, så jag vänta dubbelt upp. Förmodligen inte fel de heller förmodligen bara bra! Men nu ska här solas, semester och jag ska bli brun!!

Frukost bestod av ägg mosat med smör! Gott fett och mättande!

Nu ska här packas!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar