tisdag 8 juli 2014

Sol och bad resa imorgon!

Bokat resa till finnhamn nu, jag och my ska leka turister, och de är tydligen väldigt mysigt där ute, så imorgon bär de av. 10 går båten och hem 19:30 kommer bli sjukt kul. Äntligen få göra något inte bara inte göra något! Är inte gjord för att inget göra hela dagarna!

Har kommit fram till att jag saknar glass, de ser så sjukt gott ut när alla sitter pitch äter glass nu när de är sommar, känner en liten avund på de, men nu är vi där igen. Är de värt de??  Nej, sen finns de ju lchfglass man kan göra om man vill. Men väldigt mycket kolhydrater blir de, för jag kan inte bara äta lite och sen spara till ett bättre tillfälle, den kan ju bli dålig!! Inte värt att chansa på att de skulle vara lika gott dagen efter! 

Ikväll blir de att laga lite go mat, rostbiff stekt i rikligt med smör och en god stor klick Icas beasås! De är de bästa som finns!! Älskar kött och beasås. Man tröttnar liksom aldrig på de! Sen behöver man inte något till utan bara kött och beasås! Shit vad hungrig jag vart ju, och jag måste vänta på My!! De suger rätt mycket. Men men, den som väntar på något gott... 

Ska packa ikväll så man inte behöver göra de imorgon innan vi åker. Klockan ställd på 05 så man hinner powerwalken innan sommar utflykten till Finnhamn!

Så vi hörs imorgon vi!
Nattinatt när ni ska sova!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar