tisdag 29 juli 2014

Efter en lång diskussion med mig själv!

Så blev de en vilodag idag, eller iallafall nu på morgonen, de betyder inte att jag inte tar min promenad ikväll istället, men efter gårdagens koffein abstinens attack så har de inte sovits direkt bra och huvet värker fortfarande, inte i närheten av vad de gjorde igår eftermiddag kväll och natt, men lite sådär smått värkande, men nu är nog de värsta över iallafall hoppas jag, trodde inte jag var så beroende av koffein som jag är, helt galet. Trodde verkligen huvet skulle sprängas i bitar igår ikväll. (där av inget blogginlägg igårkväll) Jag var så nära på att ge upp mot abstinensen. Men kom ihåg vad jag läse när jag sluta röka, de är bara i huvet de sitter, det är hjärnan som spökar, så de var bara att härda ut,  de gjorde jag nu med mindre huvudvärk, med hopp om att den försvinner helt under dagen, så är jag fri koffeinet i kroppen. Sen att jag är så dum och kommer tillsätta de sen igen, ja de kommer jag. Men de kommer ju vara mycket mindre mängder än de har varit, ska försöka iallafall. De är nog lite nyttigt ibland att göra sånt här, rensa kroppen. Nej tro mig detta kommer ske en två gånger om året max, men tror de är nyttigt! Inte så kul, men nyttigt!

Jag har ju som ni alla vet skaffat mig en pt, en helt underbar människa den där Christian (www.christianhavi.se) de som är bäst är att vi äter samma kost lchfkost, och han har svar på alla mina idiot frågor, men man blir så inte idiot förklarad för jag ställer dom, utan han blir så glad så de finns inte ens, och de bästa för er är att ni kommer i augusti kunna ställa frågor till Christian som besvaras i bloggen av honom. Mer information om de kommer, vi kommer även ta upp kalorier och hur mycket man typ förbränner och så vidare!  De kommer bli skit kul!!  Gå gärna in och kolla hans sida!

Nu ska jag göra mig snygg inför jobbet och dricka lite vatten!! Jag hörde något om att vatten är de nya kaffe, (inte i närheten men man kan ju lotsas )
Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar