lördag 14 juni 2014

Vilken totalt underbar dag!

Så vart de bara 363 dagar kvar tills nästa summerburst. Längtar redan nu! Ska bli hur kul som helst! Tack igen mamma och pappa för julklappen!! 

Nu blir de hem och sova upp och köra konditions pass imorgon. Kämpa mig igenom en mil powerwalk, se hur det går var ju ett tag sen jag gick nu. Typ en vecka, har ju inte varit frisk. Men nu är de bara lite kvar som sitter i näsan och inte halsen så de är bara att köra! :-D tillbaka till verkligheten igen lite ordning i livet. Två veckor sen är de bråvalla. Då blir de nog lite slarv igen, med sömn och träning, men sen är de bara att köra igång igen! Jag har mitt mål och jag vet vart jag ska. Vägen dit kommer vara krokig. Men jag ska dit så är de! De kommer vara blod svett och tårar! Men den känslan när jag är där! Den kommer nog inte gå att beskriva! Ska försöka göra en deal med något gym om eventuellt samarbete men de blir till hösten! ,

Här kommer lite bilder!
Vi hörs imorgon igen!
Nattinatt!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar