fredag 6 juni 2014

Semester!!

Där satt den!! Som jag längtat,  de betyder att de snart är summerburst :-D men först så är de student, och innan de ska min blogg vara fixad och uppstyrd! Så känner jag någon som är bra på detta för en billig peng skulle vilja hjälpa mig att fixa till den! På instagram finns jag också @lchfthess heter jag där. Om man vill följa mig där!

Fick en väldigt fin komplimang idag via sms från hon som intrevjuade mig från wellness.se finns med bland bilderna!
Blir liksom glad för såna komplimanger.

Sitter på espresso house på Stureplan och väntar på Calvin och Sandra, segaste som finns!! :-D vet dom har inte slutat jobba när jag gick upp i morses, men nu har ju jag slutat jobba så nu tycker jag dom borde komma!! :-D

Hem och packa sen och mot dalarna imorgon vid 9:45, trots tågstrul, får se när man är framme! Men jag har ju semester så de får ta den tid de tar.

Vi hörs säkert senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar