lördag 7 juni 2014

God morgon!

Fixar träningspasset, semester och klockan ringer 05. Ja men så är de när man har ett mål, ett mål som jag fan ska klara. Då får man ibland offra lite. Men fatta vad skönt sen när jag har klarat de, då är de ju värt alla tidiga mornar. All träningsvärk, alla missade fester. Men alla kommer jag inte missa summerburst nästa helg, men kanske inte kommer hänga med ut på krogen sen efter men eller ja är de kul så kommer jag. Men som sagt de tar vi då. Ska köra en ben vila imorgon. Alltså bara gå och då tänkte jag faktiskt ge mig på att få två mil. Har aldrig gjort de, så de vore lite kul. Ger de ett försök iallafall, vart bara 6 km på morgonen, hade lite dåligt med tid. Men så är de, tar igen det imorgon!  Kanske även kör en sväng ikväll!! :-D

Nu påväg in till tåget. Dock är de blå strul naturligtvis med sj, så blå ersättningsbusscrap fatta inte riktigt. Men så är de så jag åker in och kollar hur de går, kommer väl fram någon gång hoppas jag, de tar väl bara lite längre tid! :-D tur man har semester och inte behöver stressa!
Vi hörs senare!
Lär ju uppdatera hur de går med sj!

Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar