lördag 31 januari 2015

I morgon ska jag till doktorn.

Har inte tid idag men imorgon har jag tid och då ska dom så snällt ta bort det som gör ont i min hals. Trodde lite i natt ( lite sov störning ) att det hade släppt för jag typ kund svälja utan problem men nej så var det ju inte när jag vakna vid 7 på morgonen då kunde jag inte ens gäspa för det gjorde löjligt ont. Så idag är det jag massa piller och lite andra uppdrag. Men imorgon är det till läkaren direkt när jag vaknar. Kan inte ha det så här.

Saknar min träning och att kunna dricka vad som helt när man känner för det. Sen orka göra saker utan att vara helt sänkt efter bara 20 minuter. ( lite feber svettningar). Men med lite pina fick jag iallafall i mig en smörgås till frulle. Så jag är nöjd med det. Resten av dagen kommer att innehålla


BCAA från MM Sports och Värktabletter. Alvedon och Ipren är mina närmsta vänner idag.  Nu låter det lite som om jag är sjukt ynklig det är jag INTE men jag har fan ont i halsen och lite i öronen. Men det är absolut inte värsta faran då hade jag ju åkt in nu istället för i morgon.  :) 

Ska från måndag även börja fixa lite med mina projekt då jag blivit tillsagd att göra saker jag tycker är kul och ger mig energi av min psykolog så tänkte jag att det om något ger mig energi. Så på måndag så här styras och fixas massa saker. Det ska bli hur kul som helst. Längtar verkligen. 

Så nu blir det att fixa lite och sätta igång dagen. Vi hörs senare eller i morgon! 

Puss och kram 
Thess








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar