måndag 15 september 2014

Lite mycket nu.

Hur kul som helst att de händer grejer hela tiden, men ibland önska man att dom bara flyter på. Men så är de man för inte alltid som man vill. 

Har fixat med hemsidan större delen av dagen. Jag och grammatik hör inte ihop. Man kanske kan lära sig. Fast som tur är så finns de underbara vänner som är världsbäst på detta. 


Fastan är snart över bara sova lite och sen så är den klar, sen får vi se vilken dag nästa blir på. Nöjd är jag med dagens insats och att jag lyckats laga mat till My och vår "nye" roomie Dennis. Samt till matlådor till i morgon. De som var skön är ju att jag åt frukost och en rejäl sådan så jag har inte varit direkt hungrig sen mycket vatten. de löser de mesta. 

Har kolla upp hur man startar ett bolag vilket inte var så svårt, så de ska jag göra i morgon efter jobbet. sen även öppna ett konto som jag kan sätta in pengar på kommer inte köpa något utan bara ett sparkonto där allt som kommer från bolaget ska sättas in på inga uttag utan bara insättningar. 

Har min vision och jag vill verkligen detta och jag vet att de finns en affärsidé här, jag vet att jag har de som krävs för att komma dit jag vill. De handlar om att inte stressa utan ta de med is i magen. 

Nu tänker jag sova klockan är ställ på 07.00 tisdag och morgon möte! 

Så vi hörs i morgon igen! 

Nattinatt

Kram kram 

Thess  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar