fredag 29 augusti 2014

Nu är dom på ingång!

Snart kommer  mamma  och pappa plus två av deras vänner, ska bli trevlig att leka turist i Stockholm. Hittar alltid nya saker som man inte tänkte på innan, de för man bor här tror jag, man tar de lite förgivet skulle jag nog säga. Kommer nog mest bara bilder som närmaste dagarna, men rätt som de är kommer de ett litet skönt inlägg.

Har ni även fått äran att vara med i tidningen
Så nästa nummer är jag med i,ska bli kul och se hur dom får till de, alla som skrivit om mig hittills har ju lyckats bra så detta kommer nog bli minst lika bra! Kul ska de bli när den kommer ut. De enda som vart lite jobbigt är den där kameran som ska riktas mot mig hela tiden, är inte van och gillar de inge vidare. Men man vänjer sig nog med det också tids nog.

Tänkte sno mamma och pappas bil sen när dom kommer, måste åka och stor handla lite så vi har mat resten av månaden. Kommer bilder på vad vi handlat senare. Bli inte förvånad om de är några kilo smör massa kött och beasås ägg och lite broccoli fisk kyckling ost och olja de är så kul de är att åka och handla med oss.

Så nu ringde dom, dom är framme om 35 minuter, så nu bär de av hemåt. Ska nog köpa med lite grädde och mjölk till kaffet,

Vi får höras senare, eller imorgon!

Kram kram
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar