onsdag 13 augusti 2014

En skön dag!

Har ju inte gjort så mycket, men ändå varit skön, hängt med underbara vänner Monica Pisa Peter Monica och barnen.


Pt träning i morgon, är nervös ihop med toktaggad hop med jättenervös. Jag kan ju verkligen inget om detta, inget! Sen han som jag ska till är ju proffs. Hur ska de gå. Herregud.
 Lite så ser de ut när jag är på gymmet, stackars Christian (www.christianhavi.se) om han visste vad han givit sig in på.

Vi måste laga någon mat här, jag bara inte vad riktigt, är inte sugen på något men har bara ätit lchfglass Grädde äggulor vaniljpulver frysta hallon och mascarpone ( tror de stavas så ) vispa äggulorna sen grädden och blanda ihop mascapone och hallonen och äggulorna och vaniljpulver till en smet, blanda sedan detta med vispade grädden, in i frysen om man inte har en glassmaskin, i 10-20 minuter rör om och sen 10 minuter till. Sen är de bara att äta! Sååååååå gott!

Men någon riktigt mat kanske skulle sitta på sin plats, men jag är ju inte hungrig alls. Men de kanske kommer lite senare. Får se vad man är sugen på då. Om man blir sugen på något, annars får jag väl vänta tills i morgon och äta helt enkelt. De går ju ingen nöd på mig direkt.

Vi hörs kanske sen eller i morgon!

Ha de gott tills dess!
Thess










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar