fredag 8 augusti 2014

Dags att sova!

Vart en lång dag idag också, så nu blir de sov så man är utvilad imorgon när man vaknar. Har ju en hyfsat lång dag framför mig imorgon också släktträff från klockan 10, sen håller vi i detta så vi ska vara på plats en stund innan runt nio redan. Sen göra sig iordning och vakna, ja då behöver man nog gå upp runt sex, så då är de lagom att sova nu. Sju till åtta timmars sömn är lagom och då är man som piggast, iallafall jag.

Dagen har flytit på bra, massa djur, stora som små. Fick träffa kaninbäbisar och valpen Gibson (han har en egen Facebook sida Gibson the dog, där följer man hans upptåg) kalvar och när jag såg dom tänkte jag gud så gott med kalv och beasås. Nej inte vegetarian jag inte. Kött är för gött! Sen var vi på fotbollsträning med brorsbarnet Anton. Fick sitta i brorsbarnet Jennifers EPA traktor inser att hon har bättre ljud än jag hade i min bil. Kul endå att hon har en sån, kommer bli mycket lättare för henne att ta vanligt körkort sen!

Nu ska här sovas!
Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar