lördag 9 augusti 2014

Allt händer av en orsak!

Fattar fortfarande inte varför min telefon var tvungen att gå sönder nu??? Blir lite trött, men så är de bara att acceptera. Skärmen är helt förstörd gå inte ens att komma in i telefonen, men som tur är så gick de att rädda alla bilder och sånt till datorn, phu säger jag bara. för jag har typ 30 gb bilder, vet inte om alla är med i google plus. men nu finns dom på min dator!

Imorgon bär de av norr över, första Stockholm ( fixa ny lur) sen Borlänge. Hänge där i en vecka. Träffa min pt Christian (www.christianhavi.se) han ska lära mig träna, sen blir de även att spåna på lite på våra framtid! Ska bli hur kul som helst, jag har en plan, ska bara förverkliga den. De kanske inte sker över en natt men ett år, då så ska de vara klart, inte värre än så!

Tänkte jag kör en skön fasta imorgon, så ingen mat fören vid 21. tur att jag inte är framme i Borlänge fören vid 18 tiden, för då är de inte så låångt till mat!

Var ute och åkte med min kära brorsdotter i hennes Atraktor förut, shit va de inte går fort alltså! Men kul att åka med henne,

Släktträffen gick jättebra här kommer lite bilder! 





























Nu ska vi snart sova här, upp tidigt i morgon för att hinna hämta ut mina biljetter till tåget. jag börjar min resa vid 10:30 sen är jag i Stockholm runt 14, sen går tåget till dalarna vid 15:45. under den tiden ska jag hinna fixa en ny telefon och skicka in min på lagning! 

Vi får höras i morgon! 
Ha det bäst! 
Thess



2 kommentarer:

  1. Alltid lika roligt och inspirerande att läsa din blogg!
    Mvh Robban (robbanman)

    SvaraRadera
  2. Tack Tack Robban!! :) Det värmer att höra!! <3

    SvaraRadera