söndag 6 juli 2014

Hemgång tillslut.

Vart ju helt underbart kul denna kväll som helt impuls vart utgång, fuldans delux på Viktoria. Ingen var vi på snaps på medis. En helt sjukt rolig kväll! Tackar alla inblandade!!

Imorgon (senare idag) blir de en skön powerwalk på minst en mil. Tänkte att jag även ska byta fasta typ nu också, så från måndag blir de 5:2 igen se om de kan fixa till att jag börjat droppa i vikt igen, fick ett råd av min kusin att ha en äter dag då jag äter mer än jag brukar, så de tänkte jag göra imorgon. Sen fasta tisdag torsdag varje vecka ser om de kan få kroppen att hoppa igång igen, chocka de lite då den förmodligen blivit van med hur jag ärret och hur jag fastar. Se om de kan vara så??  Hoppas de verkligen. Jag vill ju ner dom sista kilona och sen börja bygga den kropp jag vill ha! Snart hemma nu pitch få blir de sova för hela slanten. Upp och powerwalka imorgon står på schemat.

Så vi hörs då!
Nattinatt!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar