måndag 9 juni 2014

Student yra som aldrig förr!

De sjuka är ju att dom här "små" kidsen som ska ta studenten nu på onsdag, de var ju inte längesen dom var små barn, hur fort kan tiden gå?? Betyder de även att jag ska bli vuxen snart då?!!? Hmm, NEJ! Jag är och förblir i min egen värld! :)



Var ute och gick i morses. 8 km vart de idag, de får räcka. Ska ju ändå flänga rundor hela dagen så jag kommer nog få min del av motion. som sagt mycket studenten nu och allt som här till, har lite små mål som skulle behövas styras upp den här veckan, men vi får se om de hinns med. Annars så får de bli ett senare projekt!


Ska hoppa in i duschen nu fixa till mig så man kan hänga på stan lite underdagen! :) kommer lägga upp blider ikväll från dagen!


Vi hörs lite senare mina underbara!!

Thess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar