tisdag 3 juni 2014

Morgon stress!

Fattar inte varför man ska bara massa saker innan jag går ut och går, hur svårt ska de vara att bara gå upp och gå ut, nej då måste jag dimma loss på instagram och Facebook i typ alldeles förlång tid! Sen när man väl kommer ut lite senare än beräknat så får man stressa runt, och sen tok stressa igenom duschen och bara fixa sig på 2 min, men jag hann idag med 9500 steg(7km)powerwalk 150 squats 10 intervall i backe! Nöjd tjej! Och tack Sebastian Ingrosso för setet från tomorrowland förra året! De gjorde hela passet så mycket enklare!

http://soundcloud.com/ingrosso/sebastian-ingrosso-live-at

Snart på jobbet och då blir de att tagga till för nu är de bara fyra jobbdagar innan jag är ledig i några dagar!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar