lördag 24 maj 2014

Snart är dom framme

Mina föräldrar, sen blir de lite kaffe och packa in allt som har med sig. Efter de tycker jag att vi åker och handlar lite grejer hem. En sväng på Ikea kanske lite rusta lite maxi sen mysdag delux!

Körde bara en skön powerwalk idag på morgonen, då jag vakna pigg och solen lyste vart de inga tvivel. Ut och få lite frisk luft! Helt underbart som alltid. Men körde bara powerwalk inga intervaller eller squats eller annat. Får se hur min kropp reagerar till bara de! Kanske ska dela upp de lite, och inte köra allt på samma gång och varje dag! Gå kan man ju göra flera gånger om dagen. Men just muskelträning kanske man måste lägg upp på ett annat sätt! Ska googla lite och hitta ett bra träningsschema till mig! :-D

Nu blir de att sätta på kaffe så dom får när dom kommer!! :-D

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar