tisdag 27 maj 2014

Klockan är ställd.

Den ringer 05:15 dags att köra ett skönt morgonpass, powerwalk, squats armar och intervall. Cirka en timma tar de. Och sjukt skönt efteråt. Helt underbart för att vara ärlig. Har ju ett mål och dit ska jag!
För att komma dit är de att hålla fokus på målet, vilket jag har. Nu dom senaste dagarna har jag slarvat lite med kolhydraterna, (20-30g) om dagen. Men nu blir de strikt imorgon igen och träning, samt bra sömn! Vilket jag hoppas kommer göra susen till träningen. Dock kommer jag ta de lungt med magen, den har inte gjort så ont som senare dagarna, så jag får nog vänta lite till med att träna den! :-D

Kosten är från imorgon omlagd till suprstrikt lchf. Jätte max 10g kolhydrater per dag! Gärna så nära noll de går att komma. Mycket fett lagom med protein och inga kolhydrater de är drömvärlden!
Men så är de inte så lätt att leva, ska göra biffar imorgon efter jobbet, sen blir de en underbar lunch i flera dagar. Serveras med kryddsmör och beasås! Hur gott som helst!
Men nu blir de sova av jättetrött och lite till har ju ändå varit en helg med mycket flängande! Men galet trevligt vill jag lova! Men nu blir de fokus på kost och träning!
Vi hörs imorgon!
Nattinatt
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar