torsdag 22 maj 2014

Dagen är igång!

Träningspasset avklarat, dock strunta jag i att köra magövningar, då den känns lite okej, men testade en ny övningen på vägen, de finns ju massor av bänkar att sitta på, på den sträckan jag går, så jag tänkte jag testa och ser hur stark jag är i armarna, kommer jag klara att lyfta upp mig själv, ja de gjorde jag inte jätte många gånger, men iallafall 5x3x2 mål kommer att vara 20x3x4 och de borde haj klar till hösten! Sen naturligtvis vart de intervaller och squats också. Samt 4,5km powerwalk! Men struntar i magen tills de känns bättre!!

Kan ni förstå att på söndag är de 27 månader sen jag bytte kost och livsstil, planen då vart ju faktiskt inte att jag skulle komma såhär långt, de trodde jag aldrig, att jag skulle bli den där som går upp tidigt på morgonen för att träna innan jobbet, öhh nej, de var de nog ingen som trodde, inte ens jag. Att jag sen skulle tappa mer an halva min vikt trodde jag heller aldrig, några kilon kanske?? Ja lite så. Men allt eftersom tiden gick så vart livet lättare och lättare. Träningen, ja den bara kom, när jag var redo. Nu är den lite mer fokuserad och jag har en plan, så var planen mest att förbränna och ja träna allt på en och samma gång. För de var ju kul, man orka mer och mer. Dock hade jag ingen plan då, men den har jag nu, så den kommer fokuset ligga på. Vikten är inte så intressant längre, nu är de hur kroppen ska se ut! Sen om den väger 80 eller 100 de bryr jag mig inte i, för jag ska ha mina muskler nästa sommar.

Mot jobbet snart och köra en skön dag med mycket folk hoppas jag! :-D

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar