fredag 23 maj 2014

05:15 då vart de dags att gå upp!

Så man hinner allt man ska göra på morgonen innan jobbet, man ska vakna träna dricka kaffe betala räkningarna hyran så vi får bo en månad till! Sen när jag var en minut från tunnelbanan, ja då inser jag att jag glömt slkort och alla andra kort hemma, bara att vända om inga konstigheter. Men blir dock 10 minuter sen till jobbet, men så kan de gå ibland!

Ledig i helgen med dom bästa på besök! Bilder kommet under helgen! Fint väder ska de bli jag tänker inte gnälla över de! Mest bara njuta av livet!

Sen fyller min kombo(kompis bo)år idag. Hela 29, och som jag sa My du kommer ikapp vänta bara!! :-D
Grattis grattis grattis!

Dags att tagga till ordentligt nu inför jobbet, känner mig lite små taggad faktiskt, för jag vet jag är ledig i helgen!!

Vi hörs senare!
Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar