fredag 3 juli 2015

Första rehab mötet!

Visa sig att i någon försäkring vi har på jobbet så ingår rehab av olika sorter som kan få en tillbaka till jobbet. Dock var hon jag träffa inte pigg på att jag skulle börja än utan bli frisk först. Så vi får se vad som händer!

Träffade även en fantastisk vän idag som jag verkligen älskar med hela mig hjärta. En sån fin människa han är, underbar på alla vis. Han har varit en stor inspiration och support under min viktnedgång, även om han inte riktigt gillar min kost då han är bodybuilder men vi är väldigt överens på att socker och gluten behöver man inte för att överleva. Om du visst vad du är fantastisk!  Kommer nog aldrig kunna tacka dig nog!  Du är bäst! Sen har du Stockholms snyggaste armar också. ;-)

Tusen tack igen för samtalet. Du är kung!  
Tips om man vill köpa pasta och nudlar så finns det på han jobb 


Ihop med väldigt duktiga och super trevliga kollegor till han. Jag minns ju inte hur pasta smakar men typ så :-D 


Ska träffa upp en gammal kollega idag sen typ sju år tillbaka i tiden och vi ska på Alice Cooper på gröna lund ikväll. Ska bli kul då han faktiskt var med på 80 talet och skrev musikhistoria. Sen även väldigt kul att träffa Saga som jag inte som sagt träffat på typ sju år!  Sen visa det sig att vi bor typ en station från varann också. :-) 

Bilder kommer imorgon från kvällen. 

Nu hitta någonstans att ladda telefonen så man har batteri till ikväll. 

Här kommer lite bilder från igår kväll 







Puss och kram på er!  
Thess 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar